Operator magazin online
Atribuții:
Menținerea unei relații cu clienții bazată pe amabilitate și promptitudine;
Oferirea de suport colegilor de la tehnic, atunci când este necesar;
Plasarea de comenzi la furnizor;
Actualizarea produselor din site sau adăugarea unora noi;
Confirmarea telefonică cu clienții a comenzilor venite online;
Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienți;
Emiterea de awb-uri din platforma online;
Emiterea de facturi pe baza comenzilor venite din alte surse decât comenzi online din site;
Gestionarea situațiilor ce țin de comenzi din partea clientului precum: înlocuire produse, schimbare adresă, schimbare date facturare etc.
Procesarea retururilor, facturare storno;
Pregătirea coletelor pentru predarea curierului;
La nevoie recepționarea mărfii și aducerea ei în spațiu de depozitare;
Nu vei face asta singur, ci alături de o echipa pasionată de a lucra cu și pentru oameni.
Calificări și aptitudini:
Bune abilități de operare pe calculator;
Orientare și deschidere către client;
Responsabilitate și seriozitate;
Dinamism și spirit de inițiativă;
Flexibilitate și spirit de echipă;
Ar fi ideal dacă ai experiență anterioară în comerț;
Îți oferim:
Pachet atractiv de compensații și beneficii;
Bonusuri lunare prin care îți răsplătim performanța și devotamentul;
Suport financiar pentru evenimente speciale din viața ta;
Program flexibil;
Posbilitatea de a lucra de acasă dar și de la birou în funcție de necesități;
Program 9 - 18 cu 1h pauză de masă (flexibil);
Contract de muncă pe perioada de probă 3 luni , după care pe perioadă nedeterminată;
Training și suport, în vederea însușirii procedurilor interne;
Trimite te rog CV-ul pe info@greencostal.ro