Operator magazin online

 

Atribuții: 

 Menținerea unei relații cu clienții bazată pe amabilitate și promptitudine; 

 Oferirea de suport colegilor de la tehnic, atunci când este necesar; 

 Plasarea de comenzi la furnizor; 

 Actualizarea produselor din site sau adăugarea unora noi; 

 Confirmarea telefonică cu clienții a comenzilor venite online; 

 Recepționarea apelurilor telefonice primite de la clienți; 

 Emiterea de awb-uri din platforma online; 

 Emiterea de facturi pe baza comenzilor venite din alte surse decât comenzi online din site;  

 Gestionarea situațiilor ce țin de comenzi din partea clientului precum: înlocuire produse, schimbare adresă, schimbare date facturare etc. 

 Procesarea retururilor, facturare storno; 

 Pregătirea coletelor pentru predarea curierului; 

 La nevoie recepționarea mărfii și aducerea ei în spațiu de depozitare; 

 Nu vei face asta singur, ci alături de o echipa pasionată de a lucra cu și pentru oameni. 

 

Calificări și aptitudini: 

 Bune abilități de operare pe calculator;  

 Orientare și deschidere către client; 

 Responsabilitate și seriozitate; 

 Dinamism și spirit de inițiativă; 

 Flexibilitate și spirit de echipă; 

  Ar fi ideal dacă ai experiență anterioară în comerț; 

 

Îți oferim:  

 Pachet atractiv de compensații și beneficii; 

 Bonusuri lunare prin care îți răsplătim performanța și devotamentul; 

 Suport financiar pentru evenimente speciale din viața ta; 

 Program flexibil; 

 Posbilitatea de a lucra de acasă dar și de la birou în funcție de necesități; 

 Program 9 - 18 cu 1h pauză de masă (flexibil); 

 Contract de muncă pe perioada de probă 3 luni , după care pe perioadă nedeterminată; 

 Training și suport, în vederea însușirii procedurilor interne; 

 

Trimite te rog CV-ul pe info@greencostal.ro